WIEŻA WIDOKOWA JAGODA

W bazie znaleziono 3920 fraz

Kolejny kawaek
Siemanko, z uwagi e wielu z Was prosio mnie abym wrzuci na forum kolejny kawaek, ktry nagram wiec to robie Za potkniecia sorry ale nagrywaem to dzi na permanentnym kacu, wiec wybaczcie xD

http://www.sendspace.pl/f...cd5af1ba7e9c2b5...

unbelievable czy nie?
http://w446.wrzuta.pl/aud...ievable_czy_nie

My music
Moja nowa strona w sieci, Trance,Hardstyle,Hardcore.

djtranceshine.pl...

Smyn Gameplay
Mj pierwszy filmik z CA nakrciem go grajc po 5 minut na 4 mapkach.
Zmontowany w jakie 4h. Mogem si bardziej postara ale jak zwykle mi si nie chciao. Mam nadzieje e bedzie si podoba.

http://www.own3d.tv/watch/14350...

Pocig
jak narazie nie zmontowane do konca ale jest oto sceny ktore udalo sie nakrecic

Popierdalacz nr 1 --bartek46--
popierdalacz nr 2 7things
rezyser ida93
asystenci rezysera kpttomasz oraz gierek

postaramy...

Rysunki (DB)
Witam!

Chc wam pokaza co rysuj nie jest to profesjonalnie no ale
Na razie tylko jeden potem dodam nowe :]
...

Fireteam Extreme z GM-MaxMM
A tak jako mnie naszo, eby to nakrci
http://www.youtube.com/watch?v=HRk2YRV8r2w
enjoy
ah... i wiem, e jako jest kiepska, nie musicie tym spami...

Combat Arms History (Serial)
Daje to w tym temacie bo nie chce spamowa w opisie clanu.
Wpadlimy z kolegami (i koleankami) aby stworzy co na wzr serialu
o naszym kochanym CA
Jak dotd powsta cay I sezon oto jego odcinki :
Nim to ogldniesz lepiej spisz...

Wariato 1st montage
To jest mj pierwszy montage, a grafikiem raczej nie jestem, wic nie jest to genialny filmik, ale mam nadzieje e wam si spodoba

http://www.youtube.com/watch?v=96KdDMn0sSg...

PyCi's Fragmovie
Witam! chcialem wam przedstawic moje Fragmovie z gry Combat Arms

http://www.youtube.com/watch?v=yd6M6Tpw-ek

Prosze o wyrozumialosc gdyz jest to moje 1wsze powazniejsze Fragmovie...

I <3 My Knife
Yo,

Milego ogladania, jak sie spodoba to zrobie kolejne

Do sciagniecia (high res)

http://files.filefront.co...;/fileinfo.html

Youtube...

Paint Fan Art
Jako e mi si nudzi postanowiem si po bawi w paincie xD
I o to pierwszy ale nie ostatni efekt mojej pracy jutro wkleje wicej dzi nie chce mi sie robi uploadu bo net muli
Macie i oceniajcie
achcam was do...

Cleaner__ Mini Movie ;)
Hm. Jest to moje przypomnienie z zabwy ze snajperk

http://www.youtube.com/watch?v=oMfHjIYAiEA

nagraem to bodaje w 3 mapkach,pamitajcie e straciem troche form:P

Gdy ju obejrzycie wystawcie ocene i...

A ja dostaem Arctica...
Jako e kochany Zeton da mi arctica a nigdy wczenie tego nie miaem (nie kupuje NX'w) to zrobiem filma bo fajnie sie grao.

http://www.youtube.com/watch?v=5uD7fcwwxBo

Ps. Wiem e wale full auto z Giety ale nie umiem tym gra....

2nd movie by Guicho
http://www.youtube.com/watch?v=HzYT3TR1ZTE Wydaje mi si, e jest lepszy od poprzedniego, a napewno bardziej rnorodny...

Buahahha znowu ja :)
http://www.youtube.com/watch?v=qiJERn1qUNE A i jak macie z zawzitoci klika jedn gwiazdk to sobie odpucicie klikanie w ten link......

Tekst
A wic tak mj kolega chciaby nagrywa.Napisa tekst i chce sie pozna wasze zdanie o nim.

Tekst:
1.
Ziomek widzisz to,otacza nas straszna nienawi
Gdy to widze serce krwawi,chciabym sie zabi
czy kts moe uy...

Moja Strona WWW & Konkurs
Witam !
Ostatnio zaczem robi stronk WWW .
Link do niej:www.k08-04.busko.edu.pl
Prosibym o ocen mojego projektu.
Strona bierze take udzia w Konkursie na najlepsz stron WWW .Temat konkursu to: Ekologia i Recykling w moim...

Montazyk xD
http://www.youtube.com/watch?v=e_GLpcsk0rc zapraszam do obejrzenia i oceniajcie mowcie co mam poprowic glownie o to mi chodzi pozdro moze jeszcze byc nie przetworzony...

CriterioN
Jest to montage przedstawiajcy okres uczenia si "sniperk" wiec prosz nie ocenia zbyt surowo

http://www.youtube.com/watch?v=fvZJaTabDsg...

"ADeHaDe" Jeste zjeb + "Same geje na TS'ie&a
Co tu duo mwi ... Gralimy wczoraj gather 8vs8 wraz z hiszpanem "xhazee". Meczyk by ciekawy, a z obcokrajowcem dao si porozumie : D

...

welcome in the matrix
http://www.megavideo.com/?v=MW07N1JR

Moje "cosie"
„Za Przyja”

„I nadszed dzie, w ktrym moja historia dobiegnie koca… to dzisiaj… dzisiaj si wszystko zakoczy… a przez co … przez jeden bd…”
-Ty, Korczak! Nie bujaj w...



Strona 3 / 1711, 2, 3 , 4, 5, 6 ... 171 

Menu
Powered by WordPress dla [WIEŻA WIDOKOWA JAGODA]. Design by Free WordPress Themes.