ďťż
A ja dostałem Arctica...

WIEĹťA WIDOKOWA JAGODA

Jako że kochany Zeton dał mi arctica a nigdy wcześnie tego nie miałem (nie kupuje NX'ów) to zrobiłem filma bo fajnie sie grało.

http://www.youtube.com/watch?v=5uD7fcwwxBo

Ps. Wiem że wale full auto z Giety ale nie umiem tym grać.


no powiem ze nawet fajne
Podasz linka do dźwięku tych samych double, multi, ultra, fant....

Czy to jest w plikach gry, bo nie mogę znalesc ?
I cos sie chwalisz ?


http://www.youtube.com/wa...feature=channel To było najlepsze <3
Same mintage :< Zmontuj coś dłuższego.'
Ale film fajny. 5/5
Tam na końcu chyba zamiast Thanks for (dzięki za) powinno być Thanks to. No ake filmik fajny, ciekawe ile multi wbiles przez ten jeden dzien. 5/5

I cos sie chwalisz ? Taaa robiłem filma żeby sie pochwalić i żeby mi wszyscy zazdrościli że mam arctica an 1 dzien
Spoko, bo krótki i nie jest to samo wałkowane cały czas Choć fragi bez rewelacji.4/5
Filmik fajny jak na 1 dzień na nagrywania

P.S

Filmik nawet, 4/5 bo jednak czegoś mi brakowało.

Podasz linka do dźwięku tych samych double, multi, ultra, fant....

Czy to jest w plikach gry, bo nie mogę znalesc ?
Dźwięki mam stąd http://combatarms.pl/forum/viewtopic.php?t=4321
dobry filmik jak dla mnie za krotki ale w sumie fajny bo widzę że to nagrywałeś tylko jeden dzionek więc i tak dużo akcji xDDDD

5/5 za pomysł
Fajny pomysł jeden dzień z życia zabawy Arctic Wolfem
Ładnie. Filmik może i krótki ale liczy się przesłanie.
5/5

(nie kupuje NX'ów)

http://yfrog.com/13onewheelp ....
OneWheel, jak mogłeś?! Ty NX nubie!!! Pamiętaj, że u każdego NX kida jest taki moment w życiu, w którym stajesz przed lustrem i mówisz: Tak, jestem NX nubkiem i jestem z tego dumny! xD
Nic w tym złego że kupił NX, ale najpierw pisze że nie kupuje nx, a później ma meje itp...
columbo ale Ci sie nudzi jego problem lepiej mei niz nobiastego speca

Nic w tym złego że kupił NX, ale najpierw pisze że nie kupuje nx, a później ma meje itp...

Pisał że nie używa nx jak kręcił film, skończyło mu się gp whatever i kupił, co w tym złego?

Co do nx nubstwa. Źle że nim jestem, ale flecktern camo wygląda słiiiiiit <3 (dzięki redaktorek) i kosa m11 też dużo szybsza, od zwykłej. Natomiast za nxy nigdy nie kupie speca, i recon vesta bo to zbugowane cholerstwo że idź pan w uj


 

Powered by WordPress dla [WIEĹťA WIDOKOWA JAGODA]. • Design by Free WordPress Themes.