X
ďťż
NOP kontra bolszewicy w Toruniu.

WIEĹťA WIDOKOWA JAGODA

Wersja wybiórczej:


Święto Wojska: Bijatyka NOP z grupą lewicowców
Dominik Wójcicki, Wojciech Giedrys



Bijatyką w centrum toruńskiej Starówki zakończyła się wczorajsza manifestacja Narodowego Odrodzenia Polski w rocznicę bitwy warszawskiej. Nacjonaliści pobili się z młodymi członkami grup lewicowych

Manifestację z okazji 86. rocznicy bitwy warszawskiej, w której wojska polskie pokonały bolszewików, zorganizował wczoraj kujawsko - pomorski oddział NOP. Blisko 50 jego członków - krótko ostrzyżeni, mocno zbudowani mężczyźni i nastolatkowie w towarzystwie kilku nieco stremowanych dziewcząt - wyruszyło w południe spod dawnego zboru ewangelickiego na Rynku Nowomiejskim na dziedziniec Ratusza Staromiejskiego, by złożyć tam kwiaty pod tablicą gen. Józefa Hallera. Idąc ulicą Szeroką skandowali: ,,Precz z komuną!", ,,Lać! Raz sierpem, raz młotem czerwoną hołotę!", ,,A na drzewach zamiast liści będą wisieć komuniści!".

W połowie drogi, na wysokości ul. Podmurnej zaatakowało ich blisko 40 młodych lewicowców. Obrzucili narodowców pomidorami, jabłkami i okrzykami ,,Precz z faszyzmem!".

Pierwsze zwarcie nie zatrzymało przemarszu członków NOP. Zgodnie z planem oddali hołd pamięci generała Hallera. Jednak, gdy tylko wyszli z ratuszowego dziedzińca, natychmiast rzucili się z pięściami na sympatyków lewicy. Przedarli się przez słaby kordon ochraniających manifestację policjantów i rozpoczęli bijatykę. W pobliskich ogródkach piwnych przewrócili kilka krzeseł. Bójkę oglądali wyraźnie oszołomieni i zdezorientowani mieszkańcy oraz turyści - także ci z zagranicy. Kilku, mimo zaskoczenia, zaczęło fotografować bijatykę.

Policja po dwóch minutach uspokoiła obie grupy oddzielając je od siebie. - Zgromadzenie było dobrze zabezpieczone - mówi Ewa Grzelak, rzecznik toruńskiej policji. - Skorzystaliśmy m.in. z monitoringu miejskiego. Funkcjonariusze reagowali szybko na rozwój sytuacji i nie dopuścili do konfrontacji na większą skalę. Ponadto wylegitymowaliśmy ok. 20 uczestników zajść z obydwu stron.

Sprawy przeciwko chuliganom zostaną teraz skierowane do sądu grodzkiego. Najprawdopodobniej będą musieli odpracować społecznie kilkadziesiąt godzin. NOP skończył manifestację w Areszcie. Nie policyjnym, ale rozrywkowym - to nazwa pubu, gdzie koncertował narodowy zespół ,,Bastion".

Wczoraj w związku ze Świętem Wojska Polskiego maszerowały również oddziały Wojska Polskiego. Wraz z kilkusetoosobową grupą torunian przeszły pod pomnik Józefa Piłsudskiego na pl. Rapackiego. Delegacje władz i kombatanci złożyli wiązanki kwiatów pod monumentem marszałka. Później, podczas apelu poległych, żołnierze z kompanii honorowej oddali trzy salwy. - Dla mnie to święto patriotyzmu, dzień szczególny - mówi Edmund Koral, kombatant AK, który uczestniczył w uroczystościach. - Jest okazją do spotkań, a przede wszystkim do wspomnień. Mój ojciec Jan służył w oddziałach gen. Hallera. Brał udział w walkach w 1920 r. i sławetnym cudzie nad Wisłą. Sam też związałem się na wiele lat z wojskiem i nadal żywe są dla mnie wspomnienia z II wojny światowej.
http://miasta.gazeta.pl/torun/1,35576,3551170.html


Wersja NOP


Pogrom lewicy w Toruniu

Jak co roku, także i teraz, 15 sierpnia, w 86 rocznicę zwycięstwa Polaków nad bolszewikami NOP zorganizowało w Toruniu narodową i antykomunistyczną demonstrację. Około setki nacjonalistów przemaszerowało ulicami Torunia, by zakończyć przemarsz złożeniem kwiatów przy pamiątkowej tablicy gen. Hallera.

Akcja zapowiadana była od dawna, więc nic dziwnego, że skrajna lewica, która w Toruniu od NOP ponosi ciągłe porażki (patrz m.in. wiadomość z 17.05.2006 pt. „Toruń: NOP stawiło opór lewakom i dewiantom”) postanowiła się „odegrać”. Nielegalna lewacka manifestacja po raz pierwszy zaatakowała nopowców przy ul. Podmurnej. Atak został odparty przez ochronę przemarszu i tylko obecność służb porządkowych umożliwiła lewakom w miarę bezpieczną rejteradę. Po raz drugi czerwoni objawili się już po złożeniu kwiatów przy hallerowskiej tablicy. Tym razem policja nie pomogła - fala ruszyła i - jak powiedział dziennikarzom radiowym jeden z przechodniów - nastąpił prawdziwy holocaust. Jest takie stare polskie powiedzenie: kto sieje wiatr, ten zbiera burzę. I przekonali się o tym, po raz kolejny, lewacy. Może w końcu, po następnej bolesnej lekcji, uświadomią sobie, że w tym mieście dla czerwonych, różowych czy innych popaprańców miejsca po prostu nie ma.

Po manifestacji lwia część nacjonalistów udała się na zorganizowany przez NOP w klubie Areszt koncert narodowego zespołu "Bastion".

Na zakończenie relacji wspomnieć oczywiście trzeba nasz ulubiony dziennik „Gazetę Wyborczą”, korespondent której pokazywał manifestantom „fucka” - oczywiście zza pleców służb porządkowych. Relację zamieścił mniej więcej w tym samym, „odważnym” stylu, tytułując ją mającym zamrozić krew w żyłach tytułem: „Bijatyka w Święto Wojska”.

http://www.nacjonalista.o...687606ef7ef4a7e


Swoją drogą czy wreszcie ktoś skończy z tą czerwoną bandyterką, atakującą legalne manifestacje?:)


jebac NOP, jebac lewakow
PUNK ROCK
Zajebiscie ze im wpierdolili. ja sie zastanawiam PO JAKI CHUJ czerwone szmaty sie tam w ogole pojawily? co im sie nie podobalo? ze nie zostalismy kolejna sowiecka republika?
Prawdopodobnie, żeby poznać prawdziwy przebieg akcji trzeba zsumować liczby z obu artykułów i podzielić przez 2 . Tu 50 NOPowców a tam 100, tu lewica atakowała a tam narodowcy.

Mogliby się wszyscy nawzajem pozabijać, nie płakałbym .



Mogliby się wszyscy nawzajem pozabijać, nie płakałbym
A mnie pierdoli co sądzicie, ale ja nOP popierał będę. Jako jedyne ugrupowanie oficjalnie staje przeciwko zboczeńcom. Był tam co najmniej jedne mój znajomy, dowiem sięzapewne niedługo jak było...


co im sie nie podobalo? ze nie zostalismy kolejna sowiecka republika?
Najwidoczniej
NOP jest ok.

Teraz zauważyłem, cóż to kurwa jest:


TROL!

albo św. Mikołaj?

Ja na tym zdjeciu wyraznie widze moherowy beret :-)
w końcu to Toruń
jaka bijatyka, jak to lewaki zaczely?
zawsze mowie ze do kadego problemu nalezy podejsc dialektycznie

jak lewaki rozpierdalaja spotkania, wiece czy demonstracje to jest to protest, glos w walce o lepszy swiat wolny od wojny, glodu i nienawisci

jak sie rozpierdala imprezy lewakom (w odwecie za to co zobili oni wczesniej) to jest to nazizm, faszyzm i rasizm = simpyl lajk wiazanie cepa
z tego jakas madrosc plynie...
ja to wsumie pierdole z tego co wiem to wsrod tych "bolszewikow" bylo sporo ludzi ktorym do lewicowych pogladow naprawde daleko chcieli po prostu stluc pare ryjow gdyz w toruniu na ulicach ich nieuswiadczysz a co do nop-u to taka sama banda szmat jak inni politycy i tak na koncu sprzedza tych smiesznych idiotow ktorzy sieghajlujac uczcili swieto narodowe i pisza jeszcze ze to bylo staropolskie pozdrowienie kurwa zenada
jak chcieli stłuc ? tą szmatą z napisem "wszyscy równi"?
NOP w Rzeszowie to niezłe przychlasty, 100% napinki 0 akcji. Natomiast MW podarowała mi książke Dmowskiego, kiedy ja sądziłem że jestem o krok od wpierdolu

A co do całej tej akcji, to najlepiej ujął to Rob.

Natomiast od siebie mogę dodać że miażdży mnie fakt, że na manifestację gloryfikującą zwycięstwo w bitwie warszawskiej kontrmanifestanci przychodzą z transparentem "Każdy inny wszyscy równi". Rozumiem że prześcieradeł w stylu "Nigdy więcej wojny" "Stop wojnie o ropę" na stanie nie mieli.

Chyba że chodziło im o podkreślenie faktu że lewak też człowiek

Edit: Co do postu POCO i R27, kontrmanifa raczej nie była nastawiona na młocke, skoro ludzie w pierwszym rzędzie stoją w sandałach

ze to bylo staropolskie pozdrowienie kurwa zenada
No kurwa człowieku myśl... Akurat to jest pozdrowienie, którego używano zanim jeszcze adek z wąsem na świat przyszedł. Nielubię nazioli równie mocno jak lewaków (socjaliści i socjaliści), ale to nie jest pozdrowienie nazistowskie. Następnym razem pomyśl, zanim coś napiszesz...
a ja dureń byłem pewien że po staropolsku się witało "Szczęść Boże"

a tak wogóle to sierp to staropolskie narzędzie rolnika a młot kowala i nie rozumiem czemu ktoś sierp z młotem z jakimiś komuchami kojarzy?

dla mnie na patriotycznej imprezie używanie symboli JEDNOZNACZNIE kojarzących się z niemieckim narodowym socjalizmem to ultra debilizm, strzelanie do własnej bramki ..niech jeszcze wyjasniaja przypadkowym pzrechodniom że swastyka to w sumie znak słońca i że już inkowie ją rysowali itd

a ja dureń byłem pewien że po staropolsku się witało "Szczęść Boże"
Pozdrowienie uniesioną prawicą wywodzi sięjeszcze z cesarstwa rzymskiego. Polscy ND-cy przejęli je, podobnie jak wiele narodowo ukierunkowanych ugrupowań w Europie. Co do "Szczęść Boże", mozemy sięspierać, bo naprawdę staropolskie było zapewne jakieś bulgotanie rodzimowiercze

A co do skojarzeń, owszem, moze się kojarzyć, ale wkurza mnie fakt, że nikt nie napisze, że np. "nie powinni się tak pozdrawiać, bo...". Ale tu jest przyjęte od początku do końca, że to naziści. Sam nigdy się tak nie witałem, nikogo tak nie pozdrawiałem, jednak zdaję sobie sprawę, że ludzi zafascynowanych Romanem Dmowskim i ogólnie pojętym nacjonalizmem, fascynuje uniesiona prawica.
a co powiesz o takich co fascynujeich ich wszystko co moze kojarzyć sie z nazizmem czy faszyzmem (bo pankowski ich dymał a brunatbą ksiege to mamai m czyta do poduszeczki).
Powiem jedno:

uniesioną prawicą witał sie zawsze winetu z old shaterlandem...to nie byli żadni wielbiciele adiego a poprostu idnianiści..wielniciele prozy karola maya i małżeństwa szklarskich

Ludzi, którzy się twardo upierają przy semantyce sprzed stu czy kilkudziesięciu lat, zazwyczaj nie traktujemy zbyt poważnie.
Olejmy hymn, niech dzieci nie uczą się żadnych wierszyków, nie czytają lektur. Poza tym po co rozmawiać o geście Kozakiewicza itp.? Podkreślam, że nie popieram unoszenia ręki, ale jesli nie jest to nagminne, tylko przy uroczystościach, daję wolną rękę.


uniesioną prawicą witał sie zawsze winetu z old shaterlandem...to nie byli żadni wielbiciele adiego a poprostu idnianiści..wielniciele prozy karola maya i małżeństwa szklarskich

Jesteś pewnien, że ci którzy tak się dziś witają są po prostu fanami Winetou?

Jesteś pewnien, że ci którzy tak się dziś witają są po prostu fanami Winetou?
Tych których znam i cenię, owszem. 100% narodowców. Kolegów ns-owych nie mam, jakoś tak nie po drodze nam. Poza tym wykonujacych ten gest jest około 60%, reszta dała sobie spokój, by źle sięnie kojarzyć i zdobyć parę pozytywnych opinii.
a czemu beretó nie noszą jak narodowcy 70 lat temu?

a tylko jakieś kaptury jak czarnuchy z bronxu?

pierdolenie głupot..jak ktoś robi polityke i macha przy tym łapą jak kumple adiego to jest DEBIL i nic więcej nie mam do powiedzenia

a czemu beretó nie noszą jak narodowcy 70 lat temu?
Bo im nie do twarzy?


Co do narodowych socjalistów i narodowców, rozgraniczenie jest ostre w internecie, a w życiu to się ze sobą zlewa
I to mnie wkurwia, bo sam kiedyś mieniłem się narodowcem. Zbyt wielu mówiących o sobie w ten sposób lata po mieście z celtykiem na kurtce i maluje swastyki po bramach. Na chwilę obecną zwę się narodowym kapitalistą, ale nawet nie wiem czy ta nazwa jest poprawna...


a ja dureń byłem pewien że po staropolsku się witało "Szczęść Boże"

a tak wogóle to sierp to staropolskie narzędzie rolnika a młot kowala i nie rozumiem czemu ktoś sierp z młotem z jakimiś komuchami kojarzy?

dla mnie na patriotycznej imprezie używanie symboli JEDNOZNACZNIE kojarzących się z niemieckim narodowym socjalizmem to ultra debilizm, strzelanie do własnej bramki ..niech jeszcze wyjasniaja przypadkowym pzrechodniom że swastyka to w sumie znak słońca i że już inkowie ją rysowali itd
kurw sam pomysl i jak jestes taki"myslacy" to wytlumacz mojemu wujkowi ktorego polowa rodziny zginela w wojnie z rak nazistow mze to jest staropolskie pozdrowienie wiesz co zobaczysz lzy a wplatanie tu watku o winettou graniczy a uposledzeniem psychicznym ..noi chyba ze autor tej mysli jest w rozwoju na etapie lektur ala winnetou

[ Dodano: 19-08-2006, 04:14 ]
czego się napinasz?

przeczytaj uważnie o co z tym winetu chodziło

chyba że poziom dowcipu i ironii masz jak karol strassburger

wytlumacz mojemu wujkowi ktorego polowa rodziny zginela w wojnie z rak nazistow
Co ma wujek do Dmowskiego? Skoro tak bardzo lubisz stereotypy, czemu innych się nie czepiasz?
Poza tym, nie żebym się czepiał, ale nie tylko twój wujek stracił kogoś z rąk nazistów. Wielu członków mojej rodziny zginęło w czasie wojny, podobnie jak w okresie np. stalinowskim.

co ty pierdolisz? NOP czynnie walczy z nazistami?

a nie jest tak że kolesie z NOP muszą cicho siedzieć by od ns'ów w pizde nie dostać?

NOP czynnie walczy z nazistami?
Ci ludzie, którzy są moimi kolegami, właśnie to robią. Oczywiście wielu jest pseudonarodowców traktujących po kumotersku ns-ów, ale ich pierdolę.


czego się napinasz?

przeczytaj uważnie o co z tym winetu chodziło

chyba że poziom dowcipu i ironii masz jak karol strassburger
fakt troche sie zakrecilem .....
[quote="Rob26"]. ja sie zastanawiam PO JAKI CHUJ czerwone szmaty sie tam w ogole pojawily? [quote]
Moze że po to żeby uczcić pamięć bohaterów narodowych
ZŁOTA CZCIONKA
skoro gest pewien ma negatywne konotacje w naszej historii to po kiego wała go uzywac i sie tłumaczyć że to stare itd?co to kurwa nie mamy naszych wzorów tradycji tylko musimuy zżynać z jakiegoś pokurcza adiego czy kurwa legionów rzymskich którym dupe skopały dzikusy?
mysle że scena nr w polsce jest słaba a w starciu z ns sajkos posrałaby sie..miło się czyta że ktoś powyżej pisze że sie odcina itp że ma jaja ale ilu takich was jest?
generalnie dla mnie to ns nr jakoś sie zazębiają i kiszą we własnych klikach
gestem chujowym wypucowanym glanem czy piachąnie dotrzesz do zwykłych ludzi...zresztą z czym?co te sceny robią tak na serio z prostych spraw dla ludzi w odróznieniu od akcji takich we włoszech itp?
pomine kurwa naklejeczki sprajowanie i ganianie sie po ulicach z podobnymi sobie swirami..albo pierdolenie o polskości i linkownie do pogrobowców wąsika..

Zajebiscie ze im wpierdolili. ja sie zastanawiam PO JAKI CHUJ czerwone szmaty sie tam w ogole pojawily? co im sie nie podobalo? ze nie zostalismy kolejna sowiecka republika? kurwa jakie wpierdolili fakt ze spieprzali ale coz takie zycie a dodatkowo to bedac na stronie nopu okreg kuj-pom rozsmieszyl mnie sposob w jakim oni pisza o swoich akcjach i tak: jak z ta manifestacja szczyca sie ze to byl pogrom a tak naprawde nikt konkretnych beckow niedostal albo to ze nop prowadzi wielka akcje werbunkowa w takich metropoliach jak janikowo lub zla wies wielka/ to takie pipidowy kolo torunia/ kurwa co to jest!!!!! widocznie w nopie maja zajebistych menadzerow od motywowania no ale coz idiota z byle gowna robi wielka sprawe 29.VII.2006 [Janikowo] Wlepki promujace NOP w Janikowie

Sympatycy NOP, podczas sobotniego pobytu w Janikowie postanowili pozostawić po sobie ślad w postaci wlepek promujących Narodowe Odrodzenie Polski.

Mamy nadzieję, że nasze materiały zachęcą janikowian do odwiedzin naszych stron internetowych, a po zapoznaniu z naszymi ideami zyskamy w tym mieście żarliwych zwolenników. http://jarasssss.ovh.org/aktualnosci/janik.jpg kurcze te bilbvordy na ulicach janikowa zacheca tlumy
boli cie jakos szczegolnie, ze to NOP nie chwycil wpierdolu? ja sie nie zaglebiam w detale, ktore raczyles przedstawic, nie kumam tylko po co czerwone pizdy tam przylazly z tymi swoimi spierdolonymi sztandarami 'jedna rasa ludzka rasa' itp itd. nie ich swieto, nie ich uroczystosci do ktorych sa najwyrazniej nastawieni wrogo=nalezy sie wpierdol, koniec kropka

jebie mnie od kogo go wyhaczyli, z tym ze tez NOP szczegolnie mi nie wadzi, pewnie daltego ze trzymam sie daleko od tych wszystkich smiesznych podzialow na narodowej scenie, mam wazniejsze rzeczy do roboty

boli cie jakos szczegolnie, ze to NOP nie chwycil wpierdolu? ja sie nie zaglebiam w detale, ktore raczyles przedstawic, nie kumam tylko po co czerwone pizdy tam przylazly z tymi swoimi spierdolonymi sztandarami 'jedna rasa ludzka rasa' itp itd. nie ich swieto, nie ich uroczystosci do ktorych sa najwyrazniej nastawieni wrogo=nalezy sie wpierdol, koniec kropka

jebie mnie od kogo go wyhaczyli, z tym ze tez NOP szczegolnie mi nie wadzi, pewnie daltego ze trzymam sie daleko od tych wszystkich smiesznych podzialow na narodowej scenie, mam wazniejsze rzeczy do roboty
no wlasnie mnie nie boli bo nikt nic nie wychaczyl no ale jak juz pisalem oni cierpia chyba na przyrost ambicji ...tak wiec niech im bedzie to byl pogrom krew plynela tamtego dnia po ulicach torunskiej starowki

[ Dodano: 20-08-2006, 01:57 ]
chodzi mi stary o to ze lewaki zaczynaja sobie coraz smielej poczynac i trzeba chujkow ostro temperowac, poki nie jest za pozno. nie zapominajmy ze takie same szumowiny jakie pojawiaja sie teraz w tych smiesznych kontrdemonstracjach rzadza od cirka lat 80. Europa Zachodnia i doprowadzaja do jej stopniowego niszczenia. to gowno trzeba niszczyc w powietrzu na wodzie i ladzie kazdymi znanymi metodami. wszystkie najgorsze problemy jakie tocza Zachod maja jedno zrodlo : socjalizm i ja jestem za jego rozjebaniem

chodzi mi stary o to ze lewaki zaczynaja sobie coraz smielej poczynac i trzeba chujkow ostro temperowac, poki nie jest za pozno. nie zapominajmy ze takie same szumowiny jakie pojawiaja sie teraz w tych smiesznych kontrdemonstracjach rzadza od cirka lat 80. Europa Zachodnia i doprowadzaja do jej stopniowego niszczenia. to gowno trzeba niszczyc w powietrzu na wodzie i ladzie kazdymi znanymi metodami. wszystkie najgorsze problemy jakie tocza Zachod maja jedno zrodlo : socjalizm i ja jestem za jego rozjebaniem mi rece opadaja powiem krotko 1)dla mnie ci nopowcy to pizdy 2)na tej jak to nazwales lewackiej kontrdemonstraci bylo paru moich znajomych ktorzy chcieli sie z nimi( z nopowcami) ponapieprzac (fakt niewyszlo im) 2.a) owi znajomi z lewctwem NIE MAJA NIC WSPOLNEGO tak wiec jak pisalem post wyzej dla mnie koniec tematu widze ze masz pasje i naprawde ja nie chce cie do niczego przekonac i ty tez nie masz szans przekonac mnie tyle
nie ma sprawy, chcialem tylko pogratulowac twoim znajomym, ktorzy nie maja z lewactwem nic wspolnego swietnego doboru dnia na jakze wazna okazje spuszczenia wpierdolu kolesiom z NOPu. w imie pewnych spraw moznaby sobie darowac jakies personalne jazdy, ale najwidoczniej sie myle

w Anglii kulturalnie sie mowi: 'zgadzamy sie, ze sie nie zgadzamy'
to jak tak sie lubią bić to niech na mecze chodzą albo co

może wśród tych NOPowców też nie było żadnych prawicowców a tylko kolesie co chcieli sie pobić ?

ja nie będąc lewakiem w życiu bym nie uczestniczyłw lewackiej manifestacji..a jak chciałbym się z kimś bić to bym się bił a nie zasłaniał jakąś szmatą

nie ma sprawy, chcialem tylko pogratulowac twoim znajomym, ktorzy nie maja z lewactwem nic wspolnego swietnego doboru dnia na jakze wazna okazje spuszczenia wpierdolu kolesiom z NOPu. w imie pewnych spraw moznaby sobie darowac jakies personalne jazdy, ale najwidoczniej sie myle

w Anglii kulturalnie sie mowi: 'zgadzamy sie, ze sie nie zgadzamy'
z mojej strony to gratuluje nopowca zajebistego "staropolskiego"pozdrowienia z ktorym sie obnosili w tym dniu swieta 'zgadzamy sie, ze sie nie zgadzamy' masz calkowita racje pozdrawiam (tylko nie po "staropolsku" )

z mojej strony to gratuluje nopowca zajebistego "staropolskiego"pozdrowienia z ktorym sie obnosili w tym dniu swieta 'zgadzamy sie, ze sie nie zgadzamy' masz calkowita racje pozdrawiam (tylko nie po "staropolsku" )
Po pierwsze naucz się pisać. Po drugie, w życiu nie uczestniczył bym w manifestacji lewaków/nazistów/pedałów/pedofili itp., jeśli mnie z nimi nic nie łaczy. Chcę się bić? Jaki problem iść na mecz albo ustawić się z kimś nielubianym?

haha ktos pisał ze NOP czynnie zwalcza ruch NS? w jaki sposób? ja raczej zaobserowawłem co innego...
pierwszy z brzegu przyklad: NOP wydał składanke Sword&Cross - na której jest angielski zespół B&H Violent Storm - nota bene wokalista był w nim Billy, obecnie wokal innej kapeli B&H - Celtic Warrior

jak wiec NOP zwalcza ruch NS? upowszechniając ich muzyke? troche powagi prosze...
ale te krzyzaki to napinacze, ze hej.
Nie komentujac wypowiedzi innych , do moich zwyczajow i tradycji nalezy bicie czlonkow NOP , MW , NFP i innych partii politycznych i nie zmierzam z tego rezygnowac , tych cweli zawsze bede napierdalal i wszystkich tych co kolaboruja z partiami politycznymi podszywajac sie pod subkultury.

ale te krzyzaki to napinacze, ze hej
nie wszyscy,to zależy z której dzielnicy kto pochodzi. Obstawiam że POCO jest z rubinkowa albo starówki bo to rejony zapalne.
MW pod żadne subkultury się nie podpina w pzreciwieństwie do NOP w MW skins praktycznie nie ma

a jak juz tak chcesz bić politykierów to umów się na solo np. z Mensim
Mylisz sie r27 co do stosunku NOP do subkultur...... od dawna w NOP nie ma juz prawie skinów, juz od kilka lat temu w NOP byla przeprowadzana akcja odskiniania, sam Gmur fanatycznie nie znosi wręcz skinów (moze ma jakis uraz chłopaczyna )

obecnie zarówno w MW jak i NOP 95% to jakies parówy, choc czasem czesc z nich mozna by od biedy pomylic ze skinami... buty, fleki itp.....ale jesli chodzi o sposób myslenia i zachwoania to są to wyłącznie niedorobieni działacze partyjni, z typową skinerką nie mający nic wspólnego... moim zdaniem kres skinów w NOP nastąpił juz dawno.... nie wykluczone, ze w róznych czesciach kraju wyglada to róznie.... zreszta na marginesie to obecnei chyba NOP chyli sie ku upadkowi porównując sytuacje z latami 90-tymi...

typowi skini NR zasilają raczej ONR lub szeregi Bubla, w NOP raczej sie ich nie znajdzie
w mym mieście NOP od 10 lat zeroaktywności to nie wiem a MW to pryszczaci studenci

zaangazowani politycznie skini siedzą w "podziemnych organizacjach" (ci z prawicy)
jest dosłownie paru lewicujących skinów ale to taka żenada że szkoda pisać

Mylisz sie r27 co do stosunku NOP do subkultur...... od dawna w NOP nie ma juz prawie skinów, juz od kilka lat temu w NOP byla przeprowadzana akcja odskiniania, sam Gmur fanatycznie nie znosi wręcz skinów (moze ma jakis uraz chłopaczyna )

obecnie zarówno w MW jak i NOP 95% to jakies parówy, choc czasem czesc z nich mozna by od biedy pomylic ze skinami... buty, fleki itp.....ale jesli chodzi o sposób myslenia i zachwoania to są to wyłącznie niedorobieni działacze partyjni, z typową skinerką nie mający nic wspólnego... moim zdaniem kres skinów w NOP nastąpił juz dawno.... nie wykluczone, ze w róznych czesciach kraju wyglada to róznie.... zreszta na marginesie to obecnei chyba NOP chyli sie ku upadkowi porównując sytuacje z latami 90-tymi...

typowi skini NR zasilają raczej ONR lub szeregi Bubla, w NOP raczej sie ich nie znajdzie


Mam w to wjebane i tak w moich oczach sa na wpierdol i tak bedzie zawsze
a co ty się tych z MW tak uczepił?

znam jednego typa który był w MW..pisywał do "bastionu" o ska itd..robił dobre ziny typu "street rock" czy "oi and roll" ma tyle winyli co ty albo więcej
do tej pory widuje go na streetmusic.pl bo w realu nie widuje gdyz mieszka ode mnie 500 km

[ Dodano: 21-08-2006, 15:19 ]
jak już jesteśmy przy upolitycznianiu subkultur to z 3/4 tzw " działaczy scenowych" począwszy od połowy lat 80-tych do teraz należałoby w trybie natychmiastowym wystrzelić w kosmos...

a tak zeby jeszcze milej bylo, to jak bylem na dworcu pks w pultusku to chcialem zrobic zdjecie i pokazac w piernikowie co to jest dworzec autobusowy, zebyscie swoich dwoch barakow nie nazywali dworcem.


a co ty się tych z MW tak uczepił?

znam jednego typa który był w MW..pisywał do "bastionu" o ska itd..robił dobre ziny typu "street rock" czy "oi and roll" ma tyle winyli co ty albo więcej
do tej pory widuje go na streetmusic.pl bo w realu nie widuje gdyz mieszka ode mnie 500 km

[ Dodano: 21-08-2006, 15:19 ]

jak niektorzy patrz RATLEREK] wyrazilem swoje zdanie inni wyrazili swoje i spoko nie mam zamiaru nikogo nawracac ani nikt nienawroci mnie dobrze to okreslil ROB26 ze zgadzamy sie ze sie niezgadzamy P.S. przepraszam nie RATLEREK tylko KUNDEL
toz to ksiazkowy przyklad ironicznej napinki.
i kto to mowi dworca ci niezapomne a tak wogole to mozna przecierz jezdzic pociagiem P.S. przyjedz tu za dwa miesiace to ci szczeka opadnie jak zobaczysz co oni tam buduja
napinka <on>


[jak niektorzy patrz RATLEREK] (...) P.S. przepraszam nie RATLEREK tylko KUNDEL
O ja pierdolę, jakie śmieszne, aż mi się buda trzęsie. Nawet nie wiesz jak ratlerek może upierdolić. Ale widzę, że miałeś z kimś ode mnie do czynienia, bo twoje akcje przypominają działania napinaczka eunuszka - z gatunku Lubie dopierdolicus bo jestem zjebus
Przecież ja tylko wyraziłem opinię... żadna napinka - i dodam sobie jeszcze " " , by nikt sięnie czepiał.

Ktoś wspomniał, że skini NR poszli bardziej w stronę ONR - prawda, w NOP-ie więcej jest w tej chwili aktywistów politycznych.
Co do MW - mam kilku znajomych, ale jako przybudówka LPR, jedynej quasi narodowo-socjalistycznej partii w Polsce, nigdy mnie nie interesowali jako organizacja.

i kto to mowi dworca ci niezapomne a tak wogole to mozna przecierz jezdzic pociagiem P.S. przyjedz tu za dwa miesiace to ci szczeka opadnie jak zobaczysz co oni tam buduja

tera bez napinki...
zydy, skurwysyny:)
pociagami sie nawet fajniej jezdzi, do tego stopnia, ze nie jechalem pksem do/z torunia jakies 5-6 lat.
ale o ile zdarzylo mi sie zima przespac na waszym dworcu pkp, to nie wyobrazam sobie spac przy tych waszych barakach.

Bydgoszcz ma wszystko fajniejsze Piernikowo zawsze nas goni... ;p
A ja Was pogodze i powiem, że najfajniej jest między Toruniem, a Bydgoszczą. Takie tam macie zajebiste lasy, ze hej! Wysokie sosny, ładne poszycie... Eh! Nic tylko na grzyby jechac!

....chyba się będe tam chciał kopsnąć na łowy podgrzybkowo-prawdziwkowe!

Zdrówka życzę

Po manifestacji skinów: policja przyznaje się do błędu

Prezydent Torunia potwierdza nasze ustalenia: w rocznicę cudu nad Wisłą doszło do zamieszek na Starówce. Wczoraj przyznała to też wreszcie policja, której wówczas na manifestacji skinów zabrakło.

Władze komendy potrzebowały tygodnia, by potwierdzić, że legalna demonstracja około 50 skinów z Narodowego Odrodzenia Polski, którzy przeszli przez Starówkę 15 sierpnia, zakończyła się starciem z pikietującymi przeciwko nim anarchistami. - Oceniając stopień ryzyka, po konsultacjach z organizatorami uznaliśmy, że będzie to manifestacja pokojowa - mówi Leszek Kędzior, zastępca szefa toruńskiej policji. - W rzeczywistości wyszło inaczej. Doszło do zamieszek, choć były to starcia incydentalne.

Tymczasem do poniedziałku oficer prasowy komendy Ewa Grzelak twierdziła, że do zakłócenia porządku publicznego wtedy nie doszło.

Kędzior rozmawiał o tej sprawie z prezydentem Torunia Michałem Zaleskim. W spotkaniu wzięły udział też inne osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo w mieście, m.in. szef straży miejskiej Wiesław Lewandowski i dyrektor wydziału ochrony ludności Tadeusz Wierzba. - Takie incydenty więcej nie mogą się powtórzyć - podsumował Zaleski. - Wszelkie manifestacje, jakie odbywają się w Toruniu, nie powinny zakłócać życia mieszkańców i gości, którzy nas odwiedzają.

Gwarancją, że tak się stanie, mają być wnioski, które wysnuli i zamierzają wcielić w życie uczestnicy narady. Najważniejszy dotyczy zabezpieczania kolejnych takich imprez przez policję. - Jej obecność podczas manifestacji jest niezbędna, od samego początku aż do zakończenia - stwierdził prezydent. - Dlatego funkcjonariusze będą od teraz na każdym takim zgromadzeniu.

To o tyle istotne, że w zeszły wtorek, gdy demonstrował NOP, na Starówce nie pojawił się ani jeden policjant do ochrony przemarszu. Komenda zdała się na monitoring. - W pogotowiu czekało 58 funkcjonariuszy z oddziału prewencji, uzbrojonych w pałki, tarcze i hełmy - wyjaśnia Kędzior. - Specjalnie z uwagi na manifestację ściągnęliśmy ich z Bydgoszczy do Torunia kilka godzin wcześniej. Według wstępnych założeń mieli tylko zabezpieczać po południu mecz.

- Więc dlaczego nie było ich na Starówce? - pytamy.

- Byli w innej części miasta, bo nie chcieliśmy prowokować ich widokiem uczestników przemarszu. Czasami działa on jak iskra, która powoduje wybuch. Być może jednak zrobiliśmy źle.

Zaleski wymógł na komendzie, że w przyszłości to się zmieni. - Będziemy w bezpośrednim sąsiedztwie demonstracji - obiecuje zastępca szefa komendy. - Zamierzamy też używać większych sił, choć z wyczuciem, by nie robić za dużego zamieszania.

Poprawić ma się też: • współpraca policji ze strażą miejską (15 sierpnia 13 municypalnych z grupy interwencyjnej samotnie musiało stawić czoło rozróbie, z drugiej strony tylko dzięki nim nie doszło do eskalacji zamieszek) • sposób komunikowania z organizatorami manifestacji • wykorzystanie monitoringu miejskiego.

Niezależnie od tych ustaleń własne postępowanie wyjaśniające w sprawie działań policji podczas manifestacji NOP prowadzi komendant wojewódzki Krzysztof Gajewski. Czeka na raport od szefa toruńskiej jednostki Janusza Brodzińskiego, który ma wyjaśnić, jaki był obieg informacji dotyczących zabezpieczenia demonstracji. - Takie pismo już powstaje - mówi Kędzior. - Zwykle postępowanie trwa do miesiąca, ale w tym przypadku raport powinien być gotowy za kilka dni.
Gazeta.pl
http://www.nacjonalista.org/wiadomosci.php?id=346

NOPu nie lubię z wielu względów, aczkolwiek patriotyzmu i nacjonalizmu to odmówić im nie można, aczkolwiek jako ruch są zbyt radykalni ( choćby ich niechęć do homoseksualistów,
oraz popieranie katolickiego konserwatyzmu w wersji hard. , trochę zbytni antykapitalizm ) Ale to w końcu polityczna, katolicko narodowa organizacja. W sumie nawet sensowna, acz za ostra, ale w końcu to radykałowie, przynajmniej w jakimś sensie.

Moim zdaniem obecni tam pseudolewacy po prostu chcieli się spotkac z NOP pewnie w celu napinki, bo bądź co bądź nawet oni fanami Lenina czy Trockiego a tym bardziej Stalina to oni nie są ( co innego fundamentalni socjaliści z WGR, czy LBC ).

Swoją drogą to Haller to był dopiero mąż stanu, to co zrobił w 1920 roku było fenomenalne.
Jedna największych bitew w naszej historii.

A ja Was pogodze i powiem, że najfajniej jest między Toruniem, a Bydgoszczą. Takie tam macie zajebiste lasy, ze hej! Wysokie sosny, ładne poszycie... Eh! Nic tylko na grzyby jechac!

....chyba się będe tam chciał kopsnąć na łowy podgrzybkowo-prawdziwkowe!
powiadam wam sama prawda zawsze mi sie tam podobalo
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szamanka888.keep.pl
  •  

    Powered by WordPress dla [WIEĹťA WIDOKOWA JAGODA]. • Design by Free WordPress Themes.

    Drogi uzytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

    Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

     Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

     Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

    Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.