tracerr23 frag movie

WIEŻA WIDOKOWA JAGODA

Filmik robiony w maju na szybko. Od razu mwi, e licz si z krytyk poniewa filmik by nakrcany na szybko i w cigu paru(moe nawet jednej) godzin(y). Troche sie przycina ale to juz nie moja wina. Dobra nie bed wymienial wszystkich wad. Pozostawiam to Wam . Nie umieszczalem go wczesniej gdyz uznalem ze jest lipny, bo chyba jest ale w koncu po co to robiem. Milego ogladania.

Vimeo


A moe udostpnisz ten film?

"Ten film wideo jest niedostpny w Twoim kraju z powodu ogranicze wynikajcych z pr"aw autorskich." YT?
Sry zapomniaem ze nie dziala na yt. Ale na Vimeo dziala chyba? xD
Wsio fajnie, muzyka nieza, tylko podpis bije prostym w oczy Popraw to "Oprucz" bo to woa o pomst do nieba

Oglna, moja ocena, 8/10 za w/w bd


No dokladnie. Ja dzis wchodze na to vimeo zobaczyc filmik a tu oprucz. Mowie sobie kur.. co ja jakis analfabeta. Dzieki ze mi przypomniales
Jak tak patrze to wydaje mi si, e teraz g36 ma jakis wikszy odrzut...
Co do filmiku niektre baki fajne, o montau za wiele powiedzie nie mona bo za duo go nie byo
Nie nazwabym tego fragmovie, raczej gameplay. Zero efektw, bardzo mao akcji ultra kill i wyej, w sumie to za duo naprawde adnych fragw nie ma. Moe ja si kiedy pokusz o swoje frag movie, tyle e nie chce mi si zabra do nauki sony vegas itd.
ah w maju wtedy g36 mial mniejszy rozrzut teraz to tak lata ze az sie odechciwa ta bronia grac a pozatym OT prawopodobnie ostatnio nexon dla buffa dla granatnikow i teraz da sie tym zabic jednym strzalem ...
Filmik fajny A co do G36 to ma ogromny Rozwal ....
Te kille to tajna taktyka tracera
Chyba bya tajna, bo wanie j ujawni
Super video. Daj 9/10
Dziki wszystkim za sowa krytyki i pochway ^^
Nagraj cos z sd... Heady moga byc... Ogolnie good, tylko mowie - wiecej snd
Ten filmik jak juz wspominalem byl robiony na szybko i nie zwracalem uwagi na jaki room wchodze tylko bralem quick join. oczywiscie jak trafial sie junk flea badz death room wychodzilem . Nastepnym razem nagram SD

Ten filmik jak juz wspominalem byl robiony na szybko i nie zwracalem uwagi na jaki room wchodze tylko bralem quick join. oczywiscie jak trafial sie junk flea badz death room wychodzilem . Nastepnym razem nagram SD

Nie nagrywaj na SD bo oni chc pozna twoje tajne taktyki i nady

Moe ja si kiedy pokusz o swoje frag movie, tyle e nie chce mi si zabra do nauki sony vegas itd.

Ja sie probowalem pokusic ale jakos nie wychodzilo nic Ale wkoncu sie zmotywuje i siekne jakis filmik

a tak btw. tracer czym nagrywales filmy>D?
frapsem napewno btw na moim staruszku jak nagrywam frapsem, to wyciagam nawet 50 fpsow Chyba tez sie pokusze o fragmovie tylko bedzie trochi zabawy z sony vegasem ;o


 

Powered by WordPress dla [WIEŻA WIDOKOWA JAGODA]. Design by Free WordPress Themes.